Home / / Ledenvergadering en schoolschaatsen Stokvisdennen uitgesteld

Ledenvergadering en schoolschaatsen Stokvisdennen uitgesteld

DALFSEN – Tijdens de online bestuursvergadering van dinsdag 20 oktober, heeft het bestuur van De Stokvisdennen besloten om in verband met de coronamaatregelen, de ledenvergadering van 25 november tot nader order uit te stellen.

Het bestuur had in verband met de te kleine ruimte in het clubhuis reeds voor een alternatieve locatie gekozen. Echter dit blijkt ook niet afdoende, vandaar het besluit om de vergadering uit te stellen. Het bestuur zegt: “Wij wachten de omstandigheden af wanneer er wel weer een vergadering gepland kan worden. Ook is er besloten om het jaarlijkse schoolschaatsen van 9 december 2020 af te gelasten. We achten het niet verantwoordelijk om met vele kinderen en de nodige begeleiding af te reizen naar de kunstijsbaan in Deventer. Ook met betrekking tot het schoolschaatsen wachten we de situatie af.”

Vaccinatielocaties geopend voor registraties in gele boekje

REGIO – Meer dan 1.500 mensen hebben vorige week in regio IJsselland alsnog een registratie …