Home / / Bert Boezelman nieuw gezicht bij Ter Haar en Dunnink

Bert Boezelman nieuw gezicht bij Ter Haar en Dunnink

(Advertorial)

OMMEN – Sinds 1 augustus is Bert Boezelman het nieuwe gezicht bij Ter Haar en Dunnink hypotheek en verzekeringen in Ommen. Samen met collega Henriëtte Exel-Scholten is hij zakelijk verzekeringsadviseur. Met een halve eeuw gezamenlijke ervaring zijn de twee adviseurs dé perfecte vraagbaak voor zakelijke klanten.

“We zijn eigenlijk een beetje uit ons jasje gegroeid”, vertelt Martin Ter Haar. Vijf jaar geleden begon ik samen met Klaasje Dunnink het bedrijf. De afgelopen jaren nam het aantal zakelijke klanten binnen ons bedrijf enorm toe. We merkten dat zakelijke klanten behoefte hebben aan een persoonlijk aanspreekpunt.” Er werd gezocht naar versterking en die zoektocht kwam uit bij Bert Boezelman. Hij is zeker geen onbekende in verzekeringsland en ook niet in Ommen. “Bert heeft 25 jaar ervaring als verzekeringsadviseur en is een echte Ommenaar. We vinden het erg prettig dat onze adviseurs uit de buurt komen, dat is voor de zakelijke klant ook echt een voordeel.”

Bij Ter Haar en Dunnink kunnen klanten gewoon binnenstappen, één van beide adviseurs is altijd aanwezig. “Niet een half uur in de wacht, tien keer doorverbinden en dan iemand aan de lijn krijgen die je niet kent, maar gelijk een persoonlijk aanspreekpunt”, aldus Martin.
Bert merkt ook dat deze laagdrempeligheid belangrijk is voor zakelijke klanten. “Het is fijn dat wij de klanten echt kennen. Ze hoeven niet elke keer uit te leggen wie ze zijn en wat ze doen, dat weten we gewoon.” Bert kijkt tevreden terug op zijn eerste twee maanden bij Ter Haar en Dunnink, “Na een tussenpauze van twee jaar in het Westen ben ik blij om weer in Ommen te werken. Je bouwt hier echt weer binding op met de klant, erg plezierig.” De adviseurs nemen ondernemers veel werk uit handen.

“We regelen alles. Wij inventariseren samen de risico’s en denken mee over de mogelijkheden deze risico zoveel mogelijk te beperken. Voor de risico’s die de klant niet zelf kan dragen, gaan wij op zoek naar een passende verzekeringsoplossing. Wij gaan hierbij telkens op zoek naar het beste aanbod voor wat betreft de premie en de voorwaarden. Wij hebben contacten met veel verschillende aanbieders, waardoor wij ook kunnen checken, waar tegen een nette premie het risico kan worden ondergebracht. Maar niet minder belangrijk is de manier waarop de schade behandeling wordt gedaan en hoe de communicatie tussen de partijen verloopt. Bij schade zorgen wij ervoor dat de klant krijgt waar hij recht op heeft en houden wij de voortgang van behandeling zeker ook in de gaten. Wij behouden het overzicht over de verschillende verzekeringen die de klant heeft. Die hoeft niet steeds uit te zoeken wat waar precies verzekerd is. Ze kunnen ons bellen, ongeacht waar ze verzekerd zijn en wij regelen het verder.”

Lees ook

VV Lemelerveld luidt de noodklok

‘Als de kantine nog lang dicht moet blijven, wordt het financieel penibel’ LEMELERVELD – Als …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.