Home / / Ledenvergadering SV Dalfsen soepel verlopen
.

Ledenvergadering SV Dalfsen soepel verlopen

DALFSEN – In de kantine op Sportpark Gerner vond vorige week de ledenvergadering van SV Dalfsen plaats. Zo’n dertig leden waren hierbij aanwezig.

Interim-voorzitter Dirk Mosterman leidde de vergadering, waarbij ook enkele commissies zorgden voor input. Zo blikten Berné Lenferink en Ralph Rientjes terug op de verfraaiing van de kantine. Raymond Bakema lichtte toe hoe de sponsorcommissie een actievere rol is gaan spelen rondom het eerste elftal.

De kascommissie nam afscheid van Jos Meulhof en verwelkomde André Westendorp. Als nieuw bestuurslid Beheer en Onderhoud werd Pascal Maats benoemd. Ook werd stilgestaan bij Peter Sloot en Gert Elders, twee scheidsrechters die na jaren trouwe dienst hun fluit aan de wilgen hingen.

Om 21.45 uur kon Dirk Mosterman de vergadering sluiten, maar niet voordat hij aandacht vroeg voor de toekomstige samenstelling van het hoofdbestuur. Voor de functies Penningmeester, Secretaris, Bestuurslid Voetbalzaken en Bestuurslid Sponsoring worden opvolgers gezocht voor de zittende bestuursleden. Daarnaast is ook de functie van Voorzitter nog altijd vacant. Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met het bestuur.

Inloopuurtje LPO in Beerzerveld

BEERZERVELD – De fractie van de Lokale Partij Ommen vergadert op maandag 25 oktober bij …