Home / / Ledenvergadering van Oranjeverenging Dalfsen

Ledenvergadering van Oranjeverenging Dalfsen

De leden van Oranjeverenging Dalfsen worden uitgenodigd om de jaarlijkse ledenvergadering bij te wonen. De vergadering staat gepland op dinsdag 5 februari en start om 19.00 in het Hof van Dalfsen.

Op de agenda staat het bespreken van het jaarverslag van de secretaris en het financiële jaarverslag over 2018. Ook geeft het bestuur een toelichting op het programma van 2019. De Oranjefeesten vinden plaats van donderdag 25 april tot en met zondag 28 april 2019 op het evenemententerrein in Dalfsen. Activiteiten als de drakenbootrace, optocht en de cabaretavond staan weer op het programma.

“Ons doel is om ook in 2019 een programma te realiseren met activiteiten waar jong en oud(er) van kan genieten. Over het definitieve programma maken we op korte termijn meer bekend”, zegt Bernadet Veltink, voorzitter van de Oranjevereniging. Updates zijn te volgen via Facebook, Twitter en DalfsenNet.

Soundtrackmuziek in WH Zwart Hal

LEMELERVELD – Arjan Breukhoven verzorgt op zaterdagmiddag 5 februari een orgelconcert in de WH Zwart …