Home / verslag algemene ledenvergadering van schietsport vereniging nieuwleusen

verslag algemene ledenvergadering van schietsport vereniging nieuwleusen

Er waren afgelopen jaar 3 jubilarissen: J. van Leussen en G. Boerman waren 12,5 jaar lid en H. Schoemaker was zelfs 50 jaar lid en kreeg als zodanig een extra woord van waardering van de voorzitter. De jubilarissen zijn allen met een legpenning vereerd.

Na het zakelijke werden de clubkampioenen gehuldigd; Kampioen LG-D-klasse: Arie Tempelman met 224,48 punten, C-klasse: Jans Keizer met 319,21 punten, A-klasse: Marinus Blok met 369,28 punten,.LP-Opgelegd: Gerard ten Kate met 339,18 punten, A-klasse Jan Groen met 343,44 punten, H-klasse: Jan Kragt met 356,13 punten. Albert Meijer trofee: Freek Koelma met 5,66 pluspunten. Ben Mulder 50+ trofee : Freek Koelma (14,88 pluspunten). Kruisboog: Jan Bijker met 93,42 punten.

De voorzitter feliciteerde alle jubilarissen en kampioenen en nam met enkele mooie woorden afscheid als voorzitter van deze mooie club en wenste zijn opvolger veel succes. Hierna nodigde hij alle leden uit voor een nieuwjaarsborrel en wenste een ieder wel thuis. Ook hij werd nog eens extra bedankt door de nieuwe voorzitter (Hilco ten Kate) voor zijn bewezen diensten de afgelopen jaren en er was voor hem een leuke waardebon.

Het Boek van de Week

‘De rechtvaardigen’ van Jan Brokken Jan Zwartendijk is na een aantal omzwervingen in 1938 in …