Studenten van de opleiding Communicatie van Hogeschool Windesheim in Zwolle deden dit voorjaar, op verzoek van het stichtingsbestuur, onderzoek naar het imago en de klanttevredenheid onder bezoekers en gebruikers van het kulturhus.
Onderzocht werd de periode 2014 (na de ingrijpende vernieuwbouw) tot medio 2017. Hiervoor werden zo’n kleine 400 inwoners van Dalfsen geënquêteerd. De uitslagen van deze enquête zijn van belang voor een zo goed mogelijke bedrijfsvoering en een aangename sfeer of verblijf in Kulturhus Trefkoele+.
Prijsuitreiking
Onder de deelnemers aan de enquête werden 10 waardebonnen (25 -100 euro) verloot die zij naar eigen wens kunnen besteden. Deze bonnen worden zondag a.s., voorafgaand van de tophandbal-wedstrijd, uitgereikt in het PlusCafé van het kulturhus aan de Ruigedoornstraat.
Inhoud aan kulturhus
In 2014 is de Trefkoele ingrijpend verbouwd tot Kulturhus Trefkoele+. Naast sport en ontspanning vervult Trefkoele+ nu, op basis van gemeentelijk beleid, een belangrijke rol op sociaal-maatschappelijk en cultureel terrein. Met haar partners en andere betrokkenen werkt Trefkoele+ aan een zo goed mogelijke invulling van het Dalfser kulturhus.
Een samenvatting van de uitslagen van de rapportage is vanaf maandagmiddag 9 oktober a.s. te vinden op de website www.trefkoeleplus.nl van het kulturhus.