Home / archiefcentraal / start glasvezelcampagne in vechtdal en nieuwleusen verplaatst naar nieuwe jaar

start glasvezelcampagne in vechtdal en nieuwleusen verplaatst naar nieuwe jaar

CIF heeft de ambitie om álle bewoners in het buitengebied van Nederland te voorzien van een snelle internettoegang via een hoogstaand glasvezelnetwerk. Het gaat in totaal om bijna een half miljoen adressen op afgelegen plekken die tot voor kort te kostbaar bleken. Daarom
worden stapsgewijs in deelgebieden glasvezelcampagnes georganiseerd. En op geen enkele uitzondering na, zijn alle campagnes succesvol afgerond.

Vraag naar snel internet nóg groter dan verwacht 
CIF is begonnen met de glasvezelcampagnes in Twente, en de aantrekkingskracht is enorm gebleken. De vraag naar een snelle internetverbinding is groter dan CIF van tevoren heeft voorzien. Bovendien komen er aanvullende vragen, zoals bedrijventerreinen en recreatieparken die ook graag aangesloten willen worden op het glasvezelnetwerk. CIF wil daar graag aan meewerken, en gaat in het licht van deze succesvolle glasvezelcampagnes haar organisatie vergroten en inrichten op deze extra vraag.

Bewoners worden persoonlijk geïnformeerd
CIF informeert bewoners persoonlijk met een brief over de komst van het glasvezelnetwerk. In november wordt de nieuwe startdatum bekendgemaakt en communiceert CIF hierover. De glasvezelcampagnes in CIF-gebieden die reeds zijn opgestart, gaan in volle vaart door.

Over CIF

Glasvezel Buitenaf is een campagne van het Rabo Bouwfonds Communication Infrastructure Fund (CIF). CIF is een beleggingsfonds in Europese telecommunicatie-infrastructuren en richt zich op langetermijninvesteringen, waaronder zendmasten, vaste kabelinfrastructuren, datacenters en aanverwante activa.

Lees ook

USV ruim voorbij Olyphia

NIEUWLEUSEN – USV heeft de uitwedstrijd tegen Olyphia afgelopen zondag met 1-5 gewonnen. De ploeg …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.