grote belangstelling opening ter haar en dunnink

“Gezien de belangstelling gaat dat lukken”, lacht Martin, “Het voelt als waardering voor wat wij jaren gedaan hebben. Persoonlijk contact is voor ons het belangrijkst. De klant is bij ons geen postcode, maar een gezicht met een naam erbij.” Klaasje vult aan: “We hebben al heel veel positieve reacties gehad en al aardig wat klanten die dankzij onze overstapservice gemakkelijk van verzekering kunnen wisselen. Wij zoeken uit wat voor hen de beste verzekering is en zeggen hun oude verzekering desgewenst op.”

Martin en Klaasje hebben heel bewust voor Ommen en dit pand gekozen; Martin kent veel klanten in Ommen, omdat hij er al jaren werkt en het pand ligt goed zichtbaar aan een doorgaande weg met voldoende parkeerplaats ertegenover. “Klanten kunnen hier gemakkelijk binnenstappen met vragen over verzekeringen en hypotheken en voor schademeldingen natuurlijk,” zegt Martin, “Verzekeren is een noodzakelijk kwaad en wij doen dat goed, zonder poespas en op een prettige manier.”

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.