Home / archiefcentraal / popkoor vocalicious springt eruit

popkoor vocalicious springt eruit

Popkoor Vocalicious zingt de mega-hit ‘Happy’ voortaan met nog meer uitstraling en herkenbaarheid dan voorheen. Net als de rest van het repertoire overigens. Dit dankzij reclamebureau ‘Stand Out’, dat twee sprankelende spandoeken voor het koor ontwierp. Een cadeau dat donderdag enthousiast in ontvangst werd genomen.

Popkoor Vocalicious is anderhalf jaar jong, zo’n 70 vocals sterk en bouwt volop aan repertoire, een eigen identiteit en regionale bekendheid. “Die laatste zijn precies twee van onze specialiteiten en wij vinden het leuk dit grote Ommense koor hiermee te ondersteunen,” aldus Jeroen Hogenkamp en Jorin van Vilsteren, zelf ook jong en ambitieus en net met hun bureau ‘Stand Out’ neergestreken in een sfeervol pand in het centrum van Ommen. “Bij ons ligt het accent op online-reclame, maar we bepalen zorgvuldig de juiste media-mix om de doelen van de klant, een groter bereik, te halen.”

Stevige uitstraling

Vocalicious is gebaat bij een spetterende presentatie op de buhne, die laat zien waar het koor voor staat en die beklijft. Vandaar dat Anya Auer en René Kuipers, vocals van Vocalicious, breed lachend de ‘roll-up banners’ in ontvangst namen. “Dit is helemaal Vocalicious, de juiste stevige uitstraling die verschillende generaties met een hart voor popmuziek aanspreekt, top!”

Zondagmiddag 7 juni worden de doeken ingewijd op het podium van het Bostheater, tijdens het concert van Crescendo en Vocalicious, dat de afsluiting vormt van de Week van de Amateurmuziek. “Hieraan gaat het publiek ons absoluut herkennen, want ze gaan voortaan altijd mee.”

Lees ook

Vechttoneel komt met plattelandsstuk

OMMEN – De leden van het Vechttoneel zijn al weer druk aan het oefenen voor …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.