Home / archiefcentraal / geslaagde ledenvergadering van hsv de brasem

geslaagde ledenvergadering van hsv de brasem

Hengelsportvereniging De Brasem hield vrijdag in Dalfsen haar 108e ledenvergadering. Deze vond voor de eerste keer plaats in de Trefkoele+. Een kleine vijftig leden wisten de weg naar de mooie en functionele ‘Panoramazaal’ te vinden.

Naast de jaarlijks terugkerende agendapunten waren er nog prijsuitreikingen van diverse wedstrijden, de gebruikelijke bingo met royale vleesprijzen en een bijzondere presentatie van Matthijs de Vos en Arthur de Bruin van ‘Blik onder water’.

In deze boeiende en unieke presentatie deelden de heren schitterende onderwaterbeelden van veel vissoorten en de omgeving waar ze in leven. De presentatie werd na een half uur afgerond met een aantal filmfragmenten die nog een extra dimensie gaven aan de indrukwekkende beelden en bijbehorende uitleg van deze natuurliefhebbers.

Tot slot de winnaars bij de diverse wedstrijden.

Jeugdcompetitie: Brent Stevens

Seniorencompetitie: Robert Hilgenkamp

55+ competitie: Dhr. Klomp

Politie heeft winkeldief in Dalfsen na achtervolging te pakken