Home / archiefcentraal / marge hans wint vechttrofee 2013

marge hans wint vechttrofee 2013

Lees er meer over in het persbericht van Vechtdal Marketing:

Tijdens de deelnemersbijeenkomst van Vechtdal Marketing heeft Boerman de Vechttrofee overhandigd aan Margé Hans. Collega ondernemers en inwoners van het Vechtdal hebben haar daarmee benoemd tot beste Vechtdal promotor van 2013.

De Vechttrofee

Jaarlijks reikt Vechtdal Marketing de Vechttrofee uit aan personen of organisaties die zich bijzonder verdienstelijk hebben gemaakt om de naam van het Vechtdal in positieve zin uit te dragen. Kandidaten voor deze prijs worden aangedragen door bewoners en bedrijven in het Vechtdal. Nadat uit alle aanmeldingen een top drie was samengesteld, waren zij ook degenen die uiteindelijk bepaalden wie de prijs won.

Margé Hans een echte Vechtdal-promotor!

Naast haar werk op De Rheezerbelten, haar baan als kinderfysiotherapeute en het moederschap is Margé Hans ook een echte Vechtdal-promotor. Ze vindt het Vechtdal een schitterend landschap en ziet er veel mogelijkheden in. Samen met andere ondernemers werkt ze hard aan de positionering van het Vechtdal. Zo zit ze in de stichting Recreatie en Toerisme Hardenberg en in het bestuur van Koninklijke Horeca Nederland afdeling Hardenberg.

Ze is fanatiek bezig met het bedenken van gezamenlijke arrangementen en organiseert ieder jaar de evenementen Hardenberg Proeft en Driving Dinner. Daarnaast is ze nauw betrokken bij Stap in en proef de streek, een toer door het Reest- en Vechtdal die het afgelopen jaar voor de tweede keer werd georganiseerd. Ze vindt het erg belangrijk dat ondernemers uit het Vechtdal samen gaan werken, want zo zegt ze zelf: ‘Samen zijn we meer.’

Vele ambassadeurs

De Vechttrofee is dit jaar voor de vijfde keer uitgereikt. Elk jaar wordt Vechtdal Marketing

overspoeld met aanmeldingen voor mogelijke kandidaten. Allemaal hebben ze op hun eigen manier liefde voor de regio. Ze zijn trots op het gebied en dragen dat maar wat graag uit. Vechtdal Marketing is erg blij met zoveel goede ambassadeurs in het gebied. “Het zijn deze ambassadeurs die de positionering Vechtdal Overijssel. Alle Tijd. lading geven en zorgen dat het veel meer is dan een loze kreet”, aldus Wendy Weijdema, Merkleider Vechtdal Marketing.

Lees ook

Boek van de Week: Het Rosie resultaat

OMMEN – Het boek van de week van Bibliotheek Ommen is ‘Het Rosie resultaat’ van …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.