Home / archiefcentraal / uitbreiding dienstverlening gemeentehuis ommen

uitbreiding dienstverlening gemeentehuis ommen

Een goede dienstverlening is voor veel gemeenten een streven, ook voor gemeente Ommen. Daarom wordt in de maand januari 2013 een publiekszuil bij het Publieksplein in het gemeentehuis van Ommen geplaatst. De bezoekers hebben dan de keuze om naar de receptie te gaan om door de receptionist geholpen te worden of naar de zuil te gaan.

Bij de publiekszuil toetst de bezoeker het product in waar hij/zij voor komt, de bezoeker krijgt vervolgens automatisch een volgnummerbon. Men hoeft zich dan niet meer te melden bij de receptie. Vervolgens neemt de bezoeker plaats aan de tafel om te worden opgeroepen wanneer hij of zij aan de beurt is.

Door de zuil aan te schaffen wordt de service, efficiency en klantvriendelijkheid vergroot. Wethouder Scheele: “We zijn continu op zoek naar verbeteringen in onze dienstverlening en hoe we dat kunnen realiseren. Natuurlijk leggen we dat voor aan onze burgers. Uit de enquête bleek dat een grote meerderheid van de mensen een zuil een goede aanvulling vindt.. Met receptionist én zuil bereiden wij de service aan de bezoeker steeds meer uit naar wensen van onze klanten.”

Onder de inzenders van de enquête is een dinerbon verloot. De familie Schuurman heeft de bon ter waarde van 75 euro ontvangen uit handen van wethouder Scheele.

Lees ook

Lifeline van Serious Request onthaald in Ommen

OMMEN – De dj’s van 3FM zijn maandag onthaald in Ommen. Ze trekken met hun …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.