Home / archiefcentraal / vechtdal marketing zoekt yvonnes

vechtdal marketing zoekt yvonnes

Vechtdal Marketing is op zoek naar vrouwen met de naam Yvonne, die willen meewerken aan een actie om het Vechtdal landelijk nog beter op de kaart te zetten. “We leggen daarbij een link met het populaire tv-programma Boer zoekt vrouw, waarvan de laatste aflevering vorige week te zien was”, zegt Natasja Westenbroek. “Het Vechtdal is bij uitstek het gebied waar je de sfeer en het gevoel zelf kunt beleven, van wat je in Boer zoekt vrouw ziet. Met onze eigen regionale Yvonnes als ambassadeur, willen we dat landelijk onder de aandacht gaan brengen.”

Met als thema “BOERgondisch genieten” wil Vechtdal Marketing een soort seizoensverlenging van Boer zoekt vrouw realiseren. “Veel mensen genieten van de sfeer van het tv-programma. Dat gevoel kun je bij uitstek hier in het Vechtdal beleven. Op allerlei manieren kunnen bezoekers van het prachtige boerenlandschap genieten en de relaxte sfeer beleven”, aldus Westenbroek, die de campagne begeleidt.

Om de link met Boer zoekt vrouw te leggen zijn we op zoek naar minimaal drie eigen Yvonnes, die op de één of andere manier een rol willen spelen onze campagne. “Dat begint in de eerste plaats met een fotoshoot. Dat doen we met zo’n typisch Yvonne-busje, zoals je die ook in de tv-serie ziet”, vertelt Natasja Westenbroek, die aangeeft dat deze foto wordt gebruikt voor een actie, die nog in december wordt uitgevoerd.

“Omdat we met dit deel van de campagne vooral doelgroepen als vriendinnen, moeders en 50-plussers willen bereiken, moeten de Yvonne’s die we zoeken wel minimaal 30 jaar zijn”. Ze moeten willen meedoen aan de fotoshoot. In onderling overleg wordt bepaald of ze ook beschikbaar zijn voor eventuele vervolgactiviteiten. Yvonne’s uit het Vechtdal worden opgeroepen zich zo snel mogelijk aan te melden bij Natasja Westenbroek van Vechtdal Marketing. Dat kan via e-mail: n.westenbroek@vechtdalmarketing.nl

Deze actie maakt onderdeel uit van de campagne met als achterliggende thema “Buitenzijn”, die Vechtdal Marketing de komende jaren gaat voeren. “Met dit spoor richten we ons vooral op de doelgroepen, die actief willen genieten. Er lekker samen of met vrienden en vriendinnen een tijdje op uit willen trekken”, aldus Westenbroek. Het andere spoor is de campagne met als achterliggende thema “Buitenspelen”, waarmee door de inzet van verschillende acties vooral de doelgroep gezinnen met jonge kinderen moet worden aangespoord om hun vakantie in het Vechtdal door te brengen.

Lees ook

Boek van de Week: Het Rosie resultaat

OMMEN – Het boek van de week van Bibliotheek Ommen is ‘Het Rosie resultaat’ van …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.