Home / archiefcentraal / ledenvergadering sv dalfsen spreekt ambitie uit

ledenvergadering sv dalfsen spreekt ambitie uit

In een uitstekend gevuld clubgebouw hield SV Dalfsen afgelopen dinsdag haar najaars- ledenvergadering. Voorzitter Jos Ramaker opende de vergadering met een korte terugblik op het afgelopen seizoen. Naast alle sportieve hoogtepunten kende de vereniging een aantal aansprekende wapenfeiten. Zo werd een gerevitaliseerd sportcomplex en clubgebouw feestelijk in gebruik genomen en werd samen met de handbalvereniging een extra opslagruimte gerealiseerd. Met uitzondering van de kleedaccommodatie kan de vereniging nu weer jaren vooruit.

De planvorming van de kleedkamers is inmiddels in een afrondende fase, tijdens de vergadering lichte Robert Haarman als voorzitter van de bouwcommissie de laatste stand van zaken toe.

Namens het jeugdbestuur gaf Wilbert van Ommen een toelichting op het besluit om bij SV Dalfsen in de toekomst ook meisjes tot de vereniging toe te laten. Een levendig debat met de aanwezige leden volgde. Vervolgens nam penningmeester Erik Kampman het woord en besprak met de zaal de financiële situatie van zowel het clubgebouw als ook de vereniging.

In de begroting voor het komende seizoen is een post opgenomen om de kwaliteit van de jeugdopleidingen verder te professionaliseren. De ambitie werd uitgesproken om de aansluiting van de jeugd op de seniorenteams de komende jaren een serieuze impuls te geven.

Vervolgens konden de leden hun stem uitbrengen voor de functie van voorzitter. De aftredende voorzitter Jos Ramaker had zich hiervoor herkiesbaar gesteld. Er hadden zicht geen tegenkandidaten aangemeld zodat de vergadering met ruime meerderheid Jos Ramaker het vertrouwen gaf om de vereniging de komende termijn te leiden.

Dirk Beldman vertrekt als hoofdtrainer van VV Lettele

LETTELE – Dirk Beldman, trainer van het eerste elftal van VV Lettele, heeft aangegeven aan …