Home / archiefcentraal / ledenvergadering pb beerzerveldmarienberg

ledenvergadering pb beerzerveldmarienberg

Plaatselijk Belang in de kernen Beerzerveld en Mariënberg houden op dinsdag 20 maart de jaarlijkse algemene ledenvergadering. Deze vindt plaats in CR Beerzerveld.

Beerzerveld en Mariënberg zijn twee dorpen met hun eigen bijzonderheden en eigenheid, maar vooral ook met grote overeenkomsten. Vanwege deze verbondenheid is er ook één vereniging voor plaatselijke belangen, die samen met de bewoners deze kleine kernen leefbaar wil houden. De vereniging stelt zich ten doel maatschappelijke en culturele belangen van de gehele bevolking te behartigen en de dorpen als zodanig leefbaar te houden voor haar inwoners.

Het bestuur van Plaatselijk Belang Beerzerveld Mariënberg nodigt haar leden uit tot het bijwonen van de jaarvergadering. Na de opening door vicevoorzitter Gerrit Lennips worden eerst enkele aandachtspunten uit het jaarverslag behandeld. Daarna wordt een presentatie gegeven over de Groene Diensten en erfbeplanting. Na de pauze staan de bestuursverkiezing, het financieel verslag en de verantwoording op de agenda.

CR Beerzerveld bevindt zich aan de van Alewijkstraat in Beerzerveld. Om 19.30 uur staat de koffie klaar. Het programma start om 19.45 uur.

Boek van de Week: Het Rosie resultaat

OMMEN – Het boek van de week van Bibliotheek Ommen is ‘Het Rosie resultaat’ van …